Thursday 19 April 2012

Kelas yang Ku Sayang

Assalamualaikum...
ni khas untuk kawanku,,,
terima kasih la sebab korang support aku sbgai KK...
terima kasih jgk kpd yg bnyk mmbntu aku..
tanpa korang siapa lah aku..
pastu kan, aku nk mitak maaf pada korang yang aku buat salah,,
terutamanya kt Firuz la..hehe...
lain kali mybe aku buat lg...haha..
SmileySmiley Smiley       Smiley       Smiley     Smiley

sebelum kita bercuti kan...
apa kata kita prgi berkhemah ker,jalan2 ker, makan2 ker..sama2..
pastikan semua pergi...kecuali yg sakit kaki...haha
Smileymsti bestkan rmai2 jalan2 sama2...
pastu makan sama2...
ni boleh eratkan hubungan silaturrahim kita sekelas...
pastu boleh share2 gosip2 ker..haha
Smiley

kalau setuju...jom kita plan tarikh...^^
SmileySmileySmiley

1 comment:

eiz_ezzy said...

pisang yang menari.

Pages - Menu